8 juni 2011

dag 24

Dag 24 - Det här får mig att gråta.
Jag kan inte säga att det finns något speciellt som får mig att gråta, utan då självklart hemska saker som begravningar och sånt. Men annars gråter jag lite när jag känner för det, och lite för vad jag än känner för. Ibland gråter jag över tv-program där människor blir riktigt, riktigt lyckliga. Ibland gråter jag över vad jag förlorat. Ibland gråter jag över att något inte går som det ska. Men för ett tag sen grät jag allra mest över skolan och allt vad den innebar. Jag grät när jag pluggade, för att jag inte orkade, jag grät före ett prov, bara för att jag inte kunde det, och ibland grät jag även efter ett prov, bara för att det inte gick som jag ville. Jag är nog en väldigt känslig människa över lag. Eller var jag just då bara totalt utbränd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar