5 juni 2011

S!ESTA 2011 i film

Siesta var verkligen sjukt på alla sätt och vis. För det första, blev jag faktiskt sjuk på riktigt. Efter det kan listan göras lång; dammet, värmen, hygienen (eller ska jag kanske skriva icke-hygienen istället?) och maten. Jag levde på makaroner och pommes i tre dagar, onyttigt men sjukt gott! Under samma tid borstade jag tänderna en gång och duschade lika mycket. En morgon var det 27 grader i solen, och det måste nästan ha varit typ 35 grader inne i tältet. Behöver jag säga att man svettades litervis dessa dagar? Jag har nog aldrig druckit så mycket vatten som under Siesta, heller aldrig haft så ont i halsen. Men å andra sidan har jag aldrig varit så genomlycklig som framför Oskar Linnros-konserten med några av världens bästa människor och aldrig host-skrattat så mycket som i tältet under nätterna.
Det har sannerligen varit tre sjuka, men samtidigt helt, helt underbara dagar i Hässleholm.


Åh, Oskar. Älskade, älskade Oskar


Plain White T's


The Kooks - ett gäng krulliga, brittiska killar som är så himla, himla bra


The Ark - Siesta var starten på deras sista turné, lite sorgligt ändå


Hanna Turi, lika bra röst i verkligheten som på Spotify!



Och världens bästa Håkan Hellström, såklart.


Daniel Adams Ray drog också av en grym show

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar