26 juni 2011

mitt sommarjobb

Första sommarjobbsdagen är avklarad!
Jag sitter då på ett museum och vaktar och berättar om någon undrar något. Kan låta segt, men dagen har faktiskt varit helt okej. Hade 45 besökare totalt, så hela tiden var det inte långtråkigt. Det är ju då bland annat ett kameramuseum, så jag hittade en del fräcka kameror. Nedan får ni lite bilder! Imorgon är jag ledig, vilket betyder att jag tar sovmorgon och ska sedan ta lite studentbilder. Bara till att klä upp i min vita, älskade klänning igen! Jag ska se till att det någon gång även kommer upp bilder på detta.

"Once you pop, you can't stop!" Värsta Pringles-kameran

Wildcam

Och den sista, med lite bling-bling

Alla tre är engångskameror, sådana man hade på min tid, under min barndom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar