4 juli 2012

det blir tydligen en lista igen

- Min förkylning har brutit ut än en gång, och jag kan faktiskt inte riktigt förstå det. Snyter mig en gång i minuten, vilket gör att eftersom jag har ett utejobb måste jag bära med mig flertalet pappershanddukar i fickorna. Det i sin tur gör att mina lår ser dubbelt så stora ut precis där i början av dem. Snyggt? Njae, vet i fan alltså.

- Har ett stressigt liv om dagarna då jag försöka få ihop eftermiddagarna till att sova, träffa vänner, träna, fixa viktiga småsaker, gosa med pojkvännen. Ofta slutar det med att jag stannar i sängen de få timmar innan jag måste gå och lägga mig, ensam, utan att ha tränat.

- Med andra ord, jag har NOLL liv just nu.

- Mina öron blöder varje gång jag kommer hem från jobbet, då en av mina arbetskamraters mun går i ett hela hela hela tiden.

- Har köpt nya pilotglasögon (alltså vanliga glasögon, inte solglasögon) och de är svarta, vilket gör att det ser ut som att jag har unibrow. Kanske skulle jag tänkt på det innan jag köpte dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar