25 juli 2012

fitnessfighten!

När jag första gången läste om det här, 30 dagars träning och resultat? Tyckte om konceptet, men trodde inte riktigt på det. Känns ju som att man behöver träna längre än bara 30 dagar.

Men nu på senaste tiden har jag tränat och tränat, men fan inte fått några större resultat och förändringar. Behöver verkligen ha en spark i röven, motivation, för att komma i gång med min träning på riktigt. Och jag tror, och hoppas verkligen!!, att detta är vad som kan hjälpa mig. Har läst många bloggar från människor som testat det här upplägget, sett bilder på förändringar och jag är ju själv absolut inte överviktig på något vis, men det kan vara kul att utmana sig själv, se om man pallar och samtidigt då, om man jobbar bra, få fina resultat. Har blivit övertygad, helt enkelt. Dessutom behöver jag en kickstart och jag tror detta kan hjälpa mig på vägen!



Bilden ovan är min insprationsbild, från vinnaren i februari. Tror det hela kan bli jäkligt tufft, men man får pusha sig själv och verkligen göra sitt yttersta. Min mamma ska också vara med, så vi peppar varandra när det blir jobbigt.

Nästa onsdag, alltså den 1a augusti, börjar vi. Och jag lovar att ni ska få följa min utveckling!

1 kommentar:

  1. Gud så intressant! Uppdatera ofta K :) ! Jag är också sugen på något sådanthär, men får se hur det går för dig först ;) det går säkert kanon! heja heja

    SvaraRadera