15 juli 2012

lägenheter och Levi's shorts

Söker lägenheter som en galning, för att ha någonstans att ta vägen när skolan väl börjar. Ligger topp tre på de tre lägenheter jag sökt, vilket ändå känns jäkligt bra. Hoppas att siffrorna håller sig så, vill ju helst inte tälta utanför skolan de första veckorna.

Samtidigt som jag spänt väntar på lägenhetsbeskeden, budar jag också lite sådär halvnervöst på Levi's 501:or på Tradera. De är så himla fina och jag bara måstemåste ha ett par! Har lagt ungefär fem par shorts i min minneslista, och man kan ju tycka att åtminstone ett par borde bli mina. 


Ikväll ska jag ut och springa, och på fredag fyller jag 19. Då kommer jag inte jobba (hoppas jag, har inte kollat det med min chef än...) utan befinna mig på öppet hus på universitetet jag senare kommer spendera tre hela, och förhoppningsvis, väldigt galna och roliga år. Känns ändå helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar