29 juli 2012

när man inte har någon fantasi och gör en lista igen

- Igår var jag på en grym fest med grymma människor, och jag hade så himlahimla kul! Dansade tills jag flåsade efter andan och shottade som om det inte fanns någon morgondag. Kom hem klockan 2 inatt och trodde att jag skulle vakna med världens bakfylla idag. Men nej, jag mår verkligen bättre än jag förtjänar!


- Jag fullkomligt bara älskar min pojkväns skratt och leende! Finns inget finare, blir glad i hela kroppen.


- Idag anmälde jag mig och mamma till Fitnessfighten och när jag såg matprogrammet tänkte jag bara "vad fan har jag gett mig in på?". Maten vi ska äta är god, saker som jag vanligtvis brukar äta, men de olika måltiderna jag måste laga varje dag, kommer ta lång tid och det känns jobbigt att hålla på med det under tiden jag jobbar. Lyckligtvis är det bara en vecka med jobb och Fitnessfight samtidigt, så resten av tiden ska det nog kunna gå jättebra. Samtidigt är jag taggad på träningen och på att få resultat, en månad är ju inte fruktansvärt lång tid egentligen.

- Jag har fått min lägenhet tidigare, så istället för att flytta in första oktober, flyttar jag förmodligen in tionde augusti!

- Vilket betyder, att jag flyttar hemifrån om tre veckor!! Glad tjej.

- Nu ska jag och Daniel ut och plocka svamp. Behöver ha lite frisk luft, känner att jag behöver piggna till. Är fruktansvärt seg och trött idag.

- Ber om ursäkt för att det blev en lista idag också, lovar att jag ska bättra mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar