10 oktober 2013

att uppleva

Sedan Macklemore-konserten har jag blivit helt såld på upplevelser, och då framför allt konserter. Man borde lägga mer pengar på sånt istället för annat! Just nu är jag taggad på två konserter; Justin Timberlake och One Direction, båda två i Stockholm. Nästa vecka ska jag och några av mina Växjö-vänner boka Justin Timberlake (spricker av längtan!!!) men just nu letar jag efter någon som vill följa med mig till One Direction! Är du där ute manad? Hojta till! Följer ingen med mig, då går jag fan själv. Jag är inget superstort fan av dem, men deras låtar är bra och tänk UPPLEVELSEN! Den, alltså. Jag måste dit.

Uppdatering 15.01: Jag har hittat en kompis som vill gå på One Direction med mig!!! Iiih, dör! Vi ska boka idag!

Uppdatering 2, 18.23: NU ÄR DET BOKAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar