11 oktober 2013

sjuk igen

Och så har jag blivit fucking förkyld igen. Vad är detta!? Åkte på en rejäl förkylning för två veckor sedan, blev frisk lagom till helgen i Stockholm, kommer tillbaka till verkligheten, tränar två gånger på gymmet och PANG, så är febern och halsontet tillbaka. Vad fan?? Jag orkar inte vara sjuk nu, jag har inte tid och jag har inte lust. Måste skriva en massa sidor tills imorgon på vår B-uppsats, jag måste städa, jag måste tvätta, jag måste det, jag måste det, jag måste det.... Men allra helst vill jag bara lägga mig ner och sova. Sov till 11 imorse (av misstag), ändå har jag gått runt och varit så trött hela dagen.

Tänker boosta mig själv med en massa c-vitamin framför reprisen av Bonde söker fru nu, och sen ska jag bara lägga mig i sängen och vila. Jag måste skriva på min uppsats, jag vet ju det, men jag måste också bli frisk så att jag orkar med allt annat som väntar.

Ikväll är det meningen att jag ska på en temafest med tema Lady Gaga. Jaha, och vad klär jag då ut mig till?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar