7 oktober 2013

"this is fucking awesome"


Kolla på denna (eller kanske denna?) och tänk er en större scen, mer publik, bakgrundsdansare, konfetti, sprutande eld, mer ljus, mer ljud, mer bas, mer folk på scenen - mer av ALLT, men framför allt: att jag såg detta live i fredags. Kan ni fatta!? Inte ens jag kan fatta det. Det var så jävla fett; en av mina största upplevelser någonsin, och med säkerhet de 400 bäst spenderade kronorna ever! Alltså nej, jag kan liksom inte ens förklara det i ord, ni är tvungna att se dem live. Har ni chansen - gör det!! Ska se om jag kan försöka få upp en video och lite bilder längre fram i veckan; ni måste se det med egna ögon. Var i extas hela kvällen efter konserten, svävade på moln och bara ÄLSKADE livet. Och att jag fick uppleva detta med några av de personer som just nu betyder mest för mig, det gjorde det hela bara ännu bättre. Damn, alltså. Livet är underbart. (Det bara sprutar lycka ur mig just nu, fortfarande.) Och PS: angående Macklemore; jag säger bara hot hot hot!

Helgen i Stockholm var annars perfekt, helt perfekt. Har inte haft så kul på galet längre. Pub crawlet, konserten, nätterna på hostellet, upplevelserna, maten, vinet, människorna - är kär i dem alla. (Förutom den där asirriterande grekiska bruden som bara skulle dansa pole dancing hela tiden, palla henne.) Jag och Sara ville inte tillbaka hem i söndags, vi ville bara stanna. Planerade att köpa en lägenhet i Stockholm och bosätta oss där för alltid, för why not, liksom? Älskar staden. Ska definitivt flytta dit i framtiden, så är det bara. Sprang förresten på en del kändisar också! Oskar Linnros, Oscar Zia, Aranga (stavning på hennes namn?) från detta årets Idol, två kända skådisar jag inte kommer ihåg namnet på och grundaren och vd:n av Petré Event. Feeetaste!! Gick så nära förbi Oskar Linnros att jag hade kunnat röra vid honom, han kollade mig till och med i ögonen. Wooow, starstruck. 

Så just nu kvittar det typ att jag snittade ungefär fyra timmar per natt från torsdag till igår, att jag inte har tränat på hur länge som helst, att skolarbetena bara hopar sig eller att pengarna lyser med sin frånvaro; hade inte velat att helgen varit något annat än vad den var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar