14 oktober 2013

en bra dag

Alltså, vilken bra dag! Min förkylning är bättre, känner mig inte lika grubblig idag, vi började på en ny, intressant kurs och vi lyckades få biljetter till Justin Timberlake! Dagen har varit så bra! Nu ska jag stilla min hunger och sedan gå ut på en promenad i det vackra höstvädret och medan jag gör det, tycker jag ni ska titta på videon nedan. Den handlar om brands och branding, precis det vi började läsa om idag, och är superspännande. Det är så himla stort, hela branding-världen, att man nog inte ens riktigt kan föreställa sig det själv. Ganska sjukt, egentligen. Vi använder oss dagligen av så mycket olika märken, i så många olika sammanhang, utan att vi egentligen vet om det. Jag ryser typ varje gång jag hör musiken och ser videon.

Den här kursen tror jag kommer bli fruktansvärt spännande. Och på något sätt känns det som att jag börjar se livet lite ljusare igen. Som jag sa: en bra dag, helt enkelt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar