15 januari 2010

<3

I am flying, my heart is taking over
The world is flashing by

galet så mycket som händer just nu, det känns som att plugga är det enda jag gör! eller borde göra iallafall.. istället har jag spenderat en del tid på gymmet, men ändå aldrig lyckats få mig någon träningvärk! jag köttar som bara den, men det går bara inte. antar att jag får ta i ännu mer kanske, så får vi se hur det blir!
i onsdags var jag ledig & det blev rätt mycket plugg den dagen. de starka engelska verben sitter rätt bra så när som på några stycken, svenskauppsatsen börjar arta sig, men psykologin? alltså, så mycket sjukdomar, behandlingsmetoder, symptomer & det ena med det fjärde, jag kommer aldrig kunna få allt att fastna i hjärnan!
igår var det skoldag igen, men ingen lång sådan! slutade vid 1 & då traskade jag hem till pojkvännen min :) vid halv 4 sådär hämtade en saknad Ida upp mig och vi tog oss en tur i bilen med mycket snack, så trevligt & väldigt efterlängtat! på kvällen tränade jag & somnade gott sedan med tankarna om att "oj, vi har ju faktiskt ingen kör imorgon, så jag har sovmorgon! yes!". vaknade vid 8 imorse och var klarvaken, "fan, jag har ju spanska på fredagsmornarna!!" och där var min första försening till skolan gjord (y) skyndade mig upp och kom till skolan med bussen vid 10. dagen rullade på och jag tog mig hem återigen & hamnade här.
ikväll undrar jag vad som händer.. funderar på att dra mig upp till Växtverket, mina vänner spelar ju :) men jag tänker inte gå dit själv, så jag får se hur det blir! kanske en lugn hemmakväll med lite godis & sånt, det är alltid trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar