17 januari 2010

kinamat & the ark

jag sitter hemma hos simon just nu, han är i duschen. så varför inte passa på att slänga upp ett inlägg under tiden? vi ska nämligen ner & äta kinamat alldeles strax, så gott!
helgen har varit fin, fredagen blev lugn med film & godis hemma.
gårdagen spenderades hemma hos julia för att fira hennes 18-årsdag, hon blir faktiskt myndig idag! helt sjukt egentligen, vad tiden går.
på kvällen åkte jag hem till simon, sov här & så. alltid lika mysigt!
idag skulle jag då egentligen tagit mig en tur till gymmet, men orken fanns verkligen inte där! istället har vi spenderat ungefär hela dagen i sängen och nu, som redan skrivet, ska vi ta oss en matbit på kinarestaurangen. efter det antar jag väl att jag får pallra mig hem, det är ju trotsallt måndag imorgon & jag har varken pluggat eller spelat flöjt som jag verkligen borde ha gjort! man känner riktigt att skolan dragit igång igen..
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar