6 januari 2010

plugga på lovet (y)

go went gone, schizofreni, nysvenska, think thought thought, manodepressiv sjukdom, runsvenskan, do did done, anorexi...

morgonen & dagen har bestått av, tro det eller ej, pluggande från min sida! jag blev inte särskilt mycket klokare på psykologin ändå, men jag försökte iallafall. känner att jag kanske får ta några fler dagar till att plugga på det där! de starka engelska verben sitter väl ungefär där de ska, men svenskainlämningen? huuua, jag orkar inte ens börja på den 4 sidor långa uppsatsen!
vad har annars hänt mig idag? jag & min syster har varit duktiga döttrar och skottat snö, det ni! eller ja, efter många om & men och en hel del skratt, blev iallafall halva uppfarten skottad, haha.

imorgon hoppas jag att jag på något sätt kommer upp till Orsjön, det ska nämligen åkas skridskor där med mina pinglor. jag håller verkligen tummarna, skridskor som är så roligt! ibland suger det stort att inte bo i olofström.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar