12 januari 2010

pannkakor & träningsvärk

det är ungefär vad min andra skoldag innehållit, denna underbara tisdag. lite positiv måste man ju vara!
efter en oerhört utmattande geografilektion, som jag, marie & ellen var jätteeffektiva på, väntade en lång håltimme på två timmar. jag ville verkligen inte spendera två timmar själv i skolan, då marie skulle ner till macce & ellen skulle hem. så jag var en snäll flickvän och traskade ner till simon & väckte honom runt halv 10 sådär, han blev glad ska ni veta! eller inte, kanske... haha. dock blev han på bättre humör när han insåg att jag faktiskt tänkte göra pannkakor som frukost till honom, jag vet hur de ska tas alltid! så där satt vi & åt i godan ro :)
vid 11 blev det dags för mig att promenera upp för att ha tyska & dagen fortsatte rulla på.
gymmet med tutti efter skolan, körde väldigt mycket mage och rygg idag, så nu är jag helt färdig. helt skönt att jag är ledig imorgon, då ska jag plugga, plugga, plugga!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar