8 januari 2010

Peter J.

för du, du är skön som livet
en dikt nån skrivit, så kärleksfull

Peter Jöback sjunger mycket fint, egentligen. att jag aldrig lyssnat på honom innan?
det ska jag allt fortsätta med idag, mellan gymbesöket & popcornmumsandet tillsammans med emma ikväll. helt perfekt!
igår förfrös jag i ett par skridskor på Orsjön med mina pingor. det var trevligt, men ack så kallt! så efter en dryg timme gav jag & emma upp, jag kunde inte stå på mina fötter, än mindre röra mina fingrar. så jag kände att det blev bäst så! väl hemma hos emma svullnade min högra fot upp till dubbel storlek, mest tårna. det var riktigt läskigt, det kändes som om jag hade foten i en eld konstant i lite över en timme! fyfy. därför ska jag spendera denna dagen inne, som kompensation liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar