23 januari 2010

Melissa Horn

vilken vacker musik hon lyckas göra, definitivt en av mina nya favoritartister!

äntligen, äntligen helg, så fint!
fredagen spenderades hemma hos emma tillsammans med tutti, elin & alldeles för mycket godis. det var en trevlig kväll, jag fick mig en & annan tankeställare om framtiden.. jag har faktiskt gjort halva gymnasietiden nu, vad ska jag göra när jag tagit studenten? det är svårt, jag har ingen som helst aning om vad jag vill bli eller jobba med när jag blir äldre. trodde jag innan gårdagen iallafall. ni inspirerade mig tjejer, och nu vet jag äntligen vad jag brinner för & vad jag faktiskt vill bli! något som är så roligt i mina ögon, att jag lätt hade kunnat arbeta med det hela mitt liv.
jag har nu också sett det "roliga" med att gå i skolan, eller hur man ska säga. att kunna prata med folk om en viss sak & se det utifrån olika perspektiv; psykologiskt perspektiv, samhällsperspektiv, biologiskt perspektiv... hur roande som helst! man lär ju faktiskt sig väldigt mycket i skolan ändå, mycket mer än vad man tror.

denna kväll får bli en mys/hemmakväll tillsammans med min fina simon :) han kommer förhoppningvis snart, börjar bli lite rastlös nu, har gjort ungefär allt man kan göra en lördagskväll.
imorgon tar jag & elin en tripp till gymmet, jag ska också spela jättemycket tvärflöjt, för jag kan inte min låt & detta är andra veckan jag har den i läxa... (y)
ha det fint, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar