21 januari 2010

baby, I know how to fly


nu får detta bli ett snabbisinlägg, jag måste återgå till skolböckerna!
veckan har varit fin, stressig, men fin.
jag skrev senast i tisdags, så jag kan väl börja där jag slutade kanske! friskispasset var okej, inte bra, men okej. friskis är liksom inte riktigt min grej, får inte ut något av det, jag måste få göra mina egna övningar. duschade & åt när jag kom hem, senare kom min fina simon & hämtade mig och jag spenderade natten hos honom. myspys!
onsdagen var jag "ledig", men skulle ändå upp till skolan för att planera inför Nordenbergs Öppet Hus, jag ska faktiskt representera språklinjen, det ni! halv 12 skulle vi träffas, klockan 1 kom jag & simon dit (y) det var rätt bra jobbat av oss, tycker jag faktiskt!
bussen hem skulle jag tagit vid 2, men den missade jag.. vilket resulterade i att jag stannade hos simon hela dagen & eftermiddan fram till 6, då jag mötte upp Tutti på gymmet en sväng & gjorde av mig med några extrakilon. beach 2010, man måste ju tänka på det..!
sent på kvällen började jag med engelskaplugget, hade ju prov idag. jag orkade knappt, men jag tror faktiskt att provet gick bra ändå! jag vet att jag har ett fel, men jag skrev på allt, så dåligt kan det ju iallafall inte gått.
grymt rolig skoldag idag annars! jag säger bara: Bubblan med nya tecken, oh, jisses vad jag tränade skrattmusklerna där! helt underbart. fina människor är ni :)
nu ska jag slå upp psykologiböckerna & stanna i dem hela kvällen.. hoppas ni får en roligare kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar