14 mars 2011

spänd förväntan

Jag känner verkligen att mitt liv börjar falla på plats nu. Två av fyra (eller möjligvis fem?) prov innan påsklovet är avklarade, jag ligger bra till med projektarbetet och allt annat skolarbete också för den delen. Min träning är nästintill på topp, jag tränar så gott som fem dagar i veckan, och det känns verkligen bra. Bland de gråa molnen lyser solen då och då fram och jag börjar få lite livslust tillbaka. Även fast det är en bit kvar nere i det mörka, kalla läxhavet innan studenten är här, kan jag faktiskt se ljuset i tunneln nu. Det är bara 10 veckor kvar nu, vilket det är helt, totalt sinnessjukt.

Under veckan som kommer ska jag verkligen ligga i med min träning och, framför allt, plugget, för att därmed, förhoppnigsvis, sätta grund för högsta betyg i Engelska C. Sen ska jag i helgen belöna mig själv med denna nya Dumle-uppfinning, så spänd på att få smaka den! Dumle med cashewnötter kan ju inte bli annat än perfektion!

                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar