16 juni 2014

examensfesten

Examensfesten i lördags var helt perfekt. Solen lyste, maten var god och jag hade alla mina bästa på samma ställe. Vi skrattade, lekte, drack och dansade inpå småtimmarna. Här är några bilder från kvällen!

Jag var klädd i långklänning och hatt, och sken ikapp med solen i mina röda läppar

Vi spelade kubb i sommarvärmen och mitt lag förlorade

Flutura fick så många fina presenter, som hon så jättemycket var värd!

Och vi lekte

Och jag catchade up med Martin, som jag inte sett på hur många månader som helst.
Efter examen, ska vi båda flytta till Stockholm!

Vi lämnade Fluturas hus vid 4 på morgonen, för att gå på efterfest hos Carl.
Två timmar senare, 6 på morgonen, promenerade jag hem och knäppte denna supervackra bild i min suddiga fylla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar