10 juni 2014

ikväll

Det är tisdag, det är sol och det är så fruktansvärt varmt ute. Helt underbart, sommaren är verkligen här nu. För att stanna, hoppas jag. Jag har varit hemma i Sverige i två veckor nu. Fan, vad tiden går fort. Det kändes som att jag och Jessee var i Rom typ igår. Nästa fredag är det midsommar, sen är juni nästan slut. Måste ta tillvara på den här sommaren, vem vet vart jag befinner mig nästa år vid den här tiden.

Nu ska jag, Mandus och Anton grilla och get shitfaced. Vad jag har saknat att hänga med de där två, alltså. Vi har alltid så kul tillsammans.

Nedan ser ni två hysteriskt roliga bilder på mig, Mandus och Anton. Har så många helt urspårade bilder på min dator, alltså! Imorgon ska jag sitta och kolla igenom alla och skratta mig genom dagen.



Det var ju på den tiden Mandus hade glasögon, jag bodde i ett annat hus, på annan ort och vi var alla alldeles för unga och dumma för vårt eget bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar