23 maj 2013

att hata sig själv

Fan. Ibland så bara hatar man sig själv, känner ni igen den känslan? När man blir alldeles besviken och arg på sig själv. Så känner jag just nu.

Såg för flera månader sen en superfin topp från BikBok, som jag bara VAR TVUNGEN att ha. Hade inga pengar då (hallå, student som är beroende av CSN) och var tvungen att vänta till nästa utbetalning. "Ah, jag vill inte ta från mina sparpengar, tröjan finns kvar. Så många människor vill väl inte ha den här?" Pang bom, och efter tre dagar var toppen slutsåld. Wtf? 

I början av denna vecka kom toppen på nytt in till BikBok och deras webbshop. Vilken lycka, tänker jag men bestämmer mig ändå för att vänta till CSN, som kommer imorgon. (Varför ska de alltid lansera grejer när folk inte har pengar??) Och gissa vad? Nu är den utsåld igen.

Vad faaaaaaan, liksom!? Varför Kajsa, varför tog du inte bara några kronor från dina besparingar och beställde tröjan i början av veckan? Då hade du haft den hos dig nu, och du hade sluppit dessa äckliga, besvikna känslor.

Varför kan jag aldrig lära mig?
Detta totalförstörde min dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar