26 maj 2013

lazy sunday

Vad jag är trött idag.

Har haft en sån himla fin helg med vänner och pojkvän. Tänk, vad bra jag har det egentligen. Har dock sovit alldeles för lite och druckit/ätit alldeles för mycket. Känner mig idag trött, öm och orkeslös, men imorgon är det back on track igen. Jag har gett mig fan på att lite träningsresultat ska komma nu, så senaste veckan har jag varje dag kört tre träningspass. En löptur, ett pass på gymmet och en långpromenad. Det har varit jobbigt för kroppen att ställa om, men det har också varit skönt. Jag har sovit mycket bättre, vaknat av mig själv varenda morgon långt innan klockan ska ringa och jag har känt mig så himla mycket bättre i mig själv. Såhär tänker jag därför fortsätta, men bara i den mån jag orkar, kan och vill. Såklart.

Just nu ligger lite tvätt i maskinen och jag väntar på att Daniel ska komma hem från sina nattliga äventyr. Vill bara krypa ner i sängen framför en film, pussas och mysa. Lazy sunday, med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar