25 maj 2013

Celsius

Alltså, Celsius. Celsius, Celsius, Celsius. Sjukaste jag varit med om!

Jag har testat den här mirakeldrycken två gången och ENERGIN man får... Den är inte av denna värld! Man känner sig typ glad, sprallig, springig och snurrig på samma gång. Som att vara full, med andra ord! Drack en burk innan jag skulle ut och springa och som jag sprang. Mådde så jävla illa (eftersom att jag precis druckit den och blev lite bubblig i magen) men benen ville. Bara. Inte. Sluta. Springa! Aldrig varit med om något liknande (om man bortser från första gången jag provade den).

Kanske är det jag som är känslig mot innehållet, eller har producenterna lagt i någon väldigt olagligt. Vad tror ni? Prova och se själva!

Har än sålänge testat Apelsin, Vilda bär och Citron/lime. Gillar citronen/limen bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar