17 maj 2013

fredag

Vilket underbart väder det är i Växjö idag! Strålande solsken och som mest 23 grader, älskar!!

Min dag har varit fruktansvärt effektiv; jag har tvättat, varit ute och sprungit, varit över en timma på gymmet, städat, solat, duschat, rakat benen och gjort mig sommarfin, lagat middag och nu sitter jag här, i soffan. Om en halvtimma är det tänkt att jag ska träffa min kickergrupp och grilla/supa/skriva ramsor till hösten, men helst hade jag velat vara hemma. Är trött och inte ett dugg sugen på att festa (igen), vill bara sitta framför tvn med en skål jordnötsringar i famnen. Men nu har jag ju gett mig in i det här, så då får jag väl gå dit. Känner mig som värsta utbölingen där bara; är inte alls som någon av de andra. Börjar nästa ångra mitt val nu.... Men nu är jag här, så nu får jag göra det bästa av situationen.

Hoppas ni också har det jättesoligt och varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar