27 maj 2013

tidig måndag in progression

Klockan 08.22. Fattar inte hur jag redan kan ha varit uppe i över två timmar. PÅ MIN LEDIGA DAG! Återstår att se vad dagen har att erbjuda. Känner typ för att äta lunch nu.

Uppdatering 10.42: Tog mig en tupplur och en Celsius. Nu är jag redo för en "morgon"-promenad!

Uppdatering 19.49: Phu! Vilken dag! Har hunnit med en springtur (i regnet, såg ut som en slickad katt när jag kom hem), ett arm- och bröstpass på gymmet och en långpromenad. Nöjd tjej! Jag har även gjort finmiddag såhär på kvällen och ska nu strax hem till Daniel på måndagsmys. Märks det att jag inte har så mycket att göra i skolan just nu eller? Haha. Imorgon ska jag till skolan vid 11, men innan det taggar jag morgonlöprunda! Vill typ bara gå och lägga mig nu så att det blir morgon!

Uppdatering 00.08: Ida är här. Borde sova. Måste sova. Men roligt har vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar