20 maj 2013

tjugonde maj

Här har det minsann ekat lite tomt de senaste dagarna. Anledning? Livet. Det var ju så himla underbart väder hela helgen, att jag spenderade mer tid utomhus än inomhus. Jennifers pojkvän kom hit från Göteborg i fredags, så vi tre plus Daniel och Sara har badat, grillat, solat, kollat på volleyboll, fikat, kollat på Eurovision och bara myst. Helt galet skönt med en oplanerad, pluggfri helg.

Men nu är vi åter till allvaret igen, och inte nog med att jag är sönderbränd på ryggen (känner mig som en rynkig, gammal mormor, så ont gör det) och att jag har sträckt min nacke, har jag på onsdag en redovisning jag inte ens börjat öva till än. Men jag ska nog börja med en lång powerwalk. Det har verkligen varit konstigt väder hela dagen, ömsom sol, ömsom regn, men nu är det sol (på heltid, verkar det som) så nu ska jag passa på att sticka ut.

Veckan har annars mycket att ge mig. Fest, kalas, middag ute med min käraste, mors dag, med mera, med mera. Hoppas på sol hela veckan! (Även fast väderprognosen säger annat.....) Dock kommer det vara soligt och varmt inom mig, så det väger väl kanske upp! Hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar