30 maj 2013

vive la france

Kollar på sista säsongen av Sex and the city just nu. Tror att detta är kanske fjärde gången jag har sett igenom hela serien. Älskar den! I de två sista avsnitten flyttar Carrie till Paris (och jag ska ju till Frankrike nästa år, connection connection). Råkade igår dessutom sätta på tv:n när programmet "Leila bakar i Frankrike" gick och allt detta gör mig bara ÄNNU mer sugen och taggad på att flytta till the land of croissants och baguetter. Det ser så himla mysigt ut överallt och jag hoppas och önskar verkligen innerligt att det är så i verkligheten också. Alltså aah, tänk att jag bor i Frankrike om mindre än ett år!? Kan inte fatta det.


PS. Nu blev jag helt pirrig i magen.

Uppdatering 11.32: Kollade nyss på sista avsnittet med tjejerna i Sex and the city; grät som ett barn. Jag gör det varenda gång jag ser detta avsnitt, även fast jag vet vad som ska hända. Vad är det för fel på mig???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar