3 mars 2014

bildbomb från Paris

Bästa, bästa, bästa!










Så jäkla fint upplyst när det är mörkt ute.


De två bästa människorna i mitt liv just nu. De ÄR mitt liv just nu.
Flyttar jag till Amerika i framtiden, gör jag det för deras skull.
Skulle faktiskt kunna göra vad som helst för de här två. 

Världens bästa Jessee och världens bästa vän.
Vi är soulmates, det var absolut meningen att vi skulle träffas här.
Är så glad att jag åkte iväg på utbyte.



Världens bästa Diego!





Detta är nog den roligaste bilden på länge. Den gav oss riktigt många skratt.
Kolla på den. Alla andra kollar in i kameran, medans jag jobbar så hårt jag bara kan med väskan.
"Kajsa, you're the mayor in Strugglecity!" citerat Michael.
Kan inte sluta le åt bilden.








Hade det helt underbart i Paris, dock visar de här bilderna bara ett urval av vad som hände. "We will always have Paris"... Ja, och Frankrike överlag. Och varandra. Jag älskar de här människorna mer än livet självt. Vill aldrig skiljas ifrån dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar