19 mars 2014

livet är bra igen

Jobbiga dagar får man ha ibland, och en sån dag var det i måndags. Men efter några timmars sömn och lite mat, mådde jag mycket bättre. Jag gick till franskan, men slapp göra redovisningen. Jag mådde dåligt över sommarjobb, men hittade en app som kan hjälpa mig en bit på vägen. Jag sökte också lite spännande sommarkurser om Excel och Sociala medier. När jag kom hem från franskan, packade jag väskan och satte mig på en 30-minuters tågresa, för att spendera några dagar hos en fransk familj. Jag blev varmt välkomnad och de visade mig fransk gästfrihet, franska familjetraditioner och franska mattraditioner. Jag fick äta äkta fransk frukost och middag och jag blev född och levde livet i några dagar. Idag kom jag hem igen, och sen dess har det inte hänt många tum i mitt liv. Jag har handlat och bokat om resan till Marocko. Det var något problem med min, Ninas och Jessees flygresa, så vi fick sätta oss ner idag och boka om det. Några vredesutbrott och lite pengar senare, ska nog allt vara som det ska. Ikväll ska jag försöka skriva ut alla boardingkort, både till Köpenhamn och Marrakesh, för att sedan komma hem och påbörja någon slags packning till Danmark. På lördag åker vi, och jag är äntligen tillbaka i Skandinavien! Längtar så jag spricker, ÄNTLIGEN ska jag få återförenas med Morten och Simon! Och det ska jag få göra tillsammans med Michael, Jessee, Nina och australiensiska Cory. Livet kan inte bli bättre, mina vänner. Livet kan inte bli bättre.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar