8 mars 2014

säger hej från Rom!

Detta är ett förinställt inlägg, för ni när läser detta, befinner jag mig i ROM! Japp. Jag och Jessee är där, kollar på Vatikanen, äter glass och promenerar runt. Perfekt sätt att spendera en helg i mars på, tillsammans med den bästa jag vet. På tisdag är jag tillbaka igen, och då ska ni få en utläggning av Rom och Italien.

På onsdagen drar jag sedan tillbaka till Paris igen för att möta upp Ellen, Marie, Micki och Eric. Tänk, så länge vi väntat och planerat detta, och nu är dagen snart här!!! Fattar inte att tiden går så fort, fattar heller inte att de faktiskt är här om en vecka. Vi ska till Disneyland, vi ska kolla på alla turistsaker (igen, för min del, haha) och vi ska festa loss med alla mina fina utbytesstudenter. Längtar så mycket att jag typ skakar bara jag tänker på det, haha. Det ska bli så FRUKTANSVÄRT kul.

Mars-månad blir faktiskt bara bättre och bättre.

Om två veckor är jag i Köpenhamn med en liten sväng till Sverige och veckan efter det är jag i Marocko. Living the dream, oh yes, indeed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar