16 juli 2013

16 juli

Gyllene Tider igår var FANTASTISKT! Vilken energi, vilket samspel, vilka låtar. Det kändes nästan overkligt att stå där framför dem; det är svårt att förstå hur stora de en gång varit, liksom. Eller kanske fortfarande är.

Kom hem väldigt sent igår och idag mår jag inte alls särskilt bra. Inte för att jag drack något igår, utan för att det var ganska kallt att stå där i Ronneby Brunnspark hela kvällen. Känner mig idag febrig, förkyld och jag har huvudvärk. Så frågan är vad jag ska göra av dagen. Känner att jag behöver plugga (det är liiiite mycket jag har att göra på skolfronten just nu), dessutom vill jag träna (har inte varit på gymmet sen i fredags!!!! Katastrof), men kanske borde jag bli helt frisk och återställd först. Måste ju trots allt vara på fötter på lördag.

Senare idag ska vi på kalas hos mormor. Min fina, lilla mormor fyller 95 år idag. Eller är det kanske 94 år? I vilket fall är hon gammal, men fortfarande väldigt pigg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar