26 juli 2013

att vara en stor modenörd

Är en hopplös sucker för inspiration, alltså. Både när det gäller träning och mode, men framför allt mode. Kan sitta i timmavis och bara skrolla igenom blogg, efter blogg, efter blogg med outfit, efter outfit, efter outfit.... Just nu är jag fast för denna blogg, ÄLSKAR den här tjejens kläder och stil! Tusen outfits snurrar just nu i huvudet på mig, och jag vet faktiskt inte riktigt vilken jag ska använda först.....

Idag åker jag till Växjö med Mandus - får se vad för kläder jag tar på mig!

Köpte förresten en ny dator för ett tag sedan; nu kan jag kanske börja lägga upp dagliga outfits genom webcamen. Ger inte superbra bilder, men det lär ju garanterat bli bättre med bilder i bloggen nu än vad det varit förut i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar