2 juli 2013

vad är väl en pizza i London

Som ni märker, ekar det ganska tomt här med uppdateringen från London. Men den kommer, ha tålamod! Åkte, under resan, på en fruktansvärd förkylning, vilket gjorde att jag sista halvan av "semestern" hade feber, halsont, rinnande näsa, huvudvärk och allt man nu har när man är förkyld, och det håller fortfarande i sig. Febern försvann ganska fort, men min hals svider fortfarande och min näsa är täppt. Dock har locket på örat släppt!!!!! Överlycklig tjej!

Nu är jag så mätt på pizza att jag snart smäller. Äter vanligtvis inte sån "onyttig" mat mitt i veckan, borde speciellt inte göra det nu efter dagarna i London - har gått upp ett kilo på väldigt kort tid. Måste därför tänka lite mer strikt på mina matvanor, och det borde ju inte inkludera pizza egentligen. Men! Det var sent, mamma och jag var sugna och sen ja, så blev det bara så. Kan ju tänka som så att mitt cheatmeal är ätit för den här veckan, så resten av veckan är det nyttigt nyttigt nyttigt som gäller!

Nu: Allsång på Skansen. Det är verkligen sommar för mig, älskar det programmet! Idag är dessutom Oskar Linnros med också, kan ju inte bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar