14 juli 2013

lite skol-snack

Mina sommarkurser går bra, jag har kommit halvvägs nu. Läser ju, som sagt, en kurs som handlar om Webbutveckling, där även CSS ingår. Och så läser jag en kurs om Photoshop och Flashapplikationer.

Blev för två veckor sen godkänd på Webbutvecklingsdelen och såg idag att jag blivit godkänd på Photoshop-delen också. Glad tjej! Har snart gjort klart alla tre moment i CSS:en, men är redan nu godkänd på två av delarna. Planerar på att skicka in den sista uppgiften idag, så har jag det ur världen. Sedan börjar Flash-delen imorgon och efter det har jag bara ett projekt i vardera kurs kvar att göra. Sen är det ju den där äckliga lilla omtentan i Ekonomistyrning som jag ska skriva i början av augusti också, därefter kan jag känna mig så gott som klar. I alla fall tills höstterminen drar igång... Har sett mitt schema och jag börjar måndagen den 2a september klockan 13.15. Sovmorgon!!! Kursen som börjar då heter Erbjudandet, eller The Offer, jag ju läser på engelska, och jag tror faktiskt det blir ganska spännande. Inga tentor, endast grupparbeten. Vilket ju faktiskt är ganska gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar