5 juli 2013

lazy friday

Igår färdade jag största Photoshop-inlämningen ever, där vi skulle göra en hemsida med bild på oss själva + ungefär tusen andra bilder vi skulle framställa. Phu! Det var svårt, jobbigt och tog aslång tid, men nu är jag äntligen klar med den! Nu väntar vi bara på nästa uppgift....

Idag lämnade jag in min Webbutvecklings-uppgift, som också den var jättestor! Två hemsidor skulle vi framställa; en om oss själva och en om ett påhittat företag. Känns superbra att den inlämningen är inne! Pang på, så började vi direkt med en föreläsning om nästa inlämning; CSS, som är ett sätt att designa sin html-kod. Alltså; designa sina hemsidor på ett snyggt sätt. Det verkade lite klurigt, men samtidigt ändå ganska spännande och roligt!

Nu ska jag ut och springa min vanliga 5-kilometersrunda och sedan dra till gymmet. Det är freeeeedag idag! Och en lat sådan.

Ha en bra dag!

PS: Imorgon lovar jag att det kommer en bildbomb med bilder från London!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar