21 juli 2013

dagen efter

Det är söndag, det är 21a juli, det är "dagen efter" och det är supervarmt. Håller på att rinna iväg. Har idag hängt vid vattnet, bränt mig, sovit sovit sovit, ätit massa skit och bara tagit det lugnt. Har lite ångest faktiskt, mest över två saker; 1. tryckte i min alldeles för mycket onyttigt igår (jo, jag vet, det var min dag, man fyller bara 20 en gång i livet, osv, osv, men ändå...) och har ätit alldeles för mycket onyttigt idag (det är "dagen efter", men det känns jobbigt ändå) och 2. Jag har varit en alldeles för dålig flickvän idag; bara sovit och sovit för att ta igen mig från nattens bravader samt för få timmars sömn, och inte hjälpt min Daniel någonting med städningen. Fy skäms, det är dålig stil, Kajsa! Ändring på detta! (Förlåt, älskling)

Hade annars en superbra födelsedag, men åren sätter sina spår (haha, gammal?) och man orkar ju inte lika mycket som man gjorde för tre, fyra år sedan, tyvärr.

Nu ska jag rulla några avsnitt av Desperate Housewives och förmodligen trycka i mig lite mer onyttigt. Det blir gymmet och löprundan som fan imorgon, alltså.

Tack alla ni som på ett eller annat sätt grattade mig igår! Ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar