23 juli 2013

dalarna ger topparna

Hade en fruktansvärt dålig dag igår, men det får man kanske ha ibland för att kunna se de bättre dagarna. Kände alldeles för mycket stress och press inför allt som jag måste göra, och då brukar det istället sluta med att jag blir nästintill apatisk och inte gör någonting. Och så blev det igår; satt typ hela dagen framför datorn och avsnitt efter avsnitt av Desperate Housewives. Men idag känns det bättre och jag är taggad på dagen! Har massa att göra, så det är väl lika bra att jag kickar igång denna tisdag direkt. Ska börja med en löptur och sedan ska jag ta tag i högen av skolarbete.

Vad skönt det känns att vara tillbaka till det normala och inte vara ledsen eller må dåligt längre!

Uppdatering 16.53: Helvetes, jävla fitt-tenta! (Ursäkta mitt språk). Har om en och en halv vecka omtenta på den äckligaste, vidrigaste, svåraste tentan jag någonsin varit med om och jag fattar ingenting, absolut ingenting. Vill inte ens göra den, som om jag skulle klara den, liksom. Nej, skiter i detta nu, drar till gymmet istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar