31 juli 2013

sista dagen i juli och jag drunknar i studier

Mycket händer i mitt liv just nu, men ändå inte. Känns som att jag dagarna i ända sitter inne och pluggar.... Jag vet inte om det är så, men jag betar i alla fall sakta men säkert av mitt hav av studier. Imorgon ska jag sitta inlåst på mitt rum hela dagen och bara tentaplugga. På tisdag gör jag mitt tredje försök på den här jävla tentan. 

Ikväll var jag, mamma och min lillasyster Maja på bio; Monsters Inc. University - hur bra som helst! Jag älskar barnfilmer, det är typ det enda jag ser på bio nu för tiden.

Hade förövrigt en underbar helg med min fina Daniel. Han jobbar ganska mycket just nu, så det är endast på helgerna vi ser varandra. Vi var i alla fall ute på picknick, iväg på kalas och ute på middag på söndagskvällen. Supermysigt och så välbehövligt. Denna helgen kommer vi inte se så mycket av varandra, då han måste sitta hemma med bokföring och jag ska iväg på äventyr på Öland. Kan berätta lite mer om detta en annan dag, men jag kan säga som så, att det är en stor dag, det gäller för mig att marknadsföra mig grymt bra, och så kanske jag har en framtida arbetsgivare.....

Nu ska jag sova, för, som sagt: plugg hela dagen imorgon. Har ju haft roligare planer framför mig. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar