28 maj 2011

balen

Balen är en dag jag aldrig, aldrig kommer glömma. Den försvann så himla fort, och är absolut en av de bästa dagar jag någonsin varit med om. Här får ni lite bilder.


Jag fick hålla tal under middagen, "tal till mannen", medans Simon, som var en av mina bordsgrannar, fick hålla "tal till kvinnan".

Lärare på inmarch.



Simon & Ellen!

Världens bästa lärar-Rebecka i mitten, runt omkring är två av mina klasskamrater.


Mandus!

Elin & Johan - så himla fina tillsammans

Mingel utanför hotellet

Vi hade också ett litet fotohörn inne på hotellet, där en del fina, och även fula, bilder togs


Alla orienteringskillar med lärare. Längst ut till höger på bilden står min snygge baldejt

Annie & Victor

Victor (igen) & Björn

Världens bästa Emma och Jacob

Ylva!

Dansa, dansa

Marie, Amanda, Ellen och Elaine. Fina flickor!

Anna & Mandus, åh.

Jag & världens bästa Jonathan, som jag ska jobba tillsammans med i sommar!

Fina lärare.

Jag & Carl-Johan, så himla fin kille! Han gick med på att ta foton tillsammans med mig hos fotografen innan balen och han köpte cider och drog ut stolen till mig inne på balen. Så bra baldejt!


Tvillingarna med Simon & Elias.

Världens bästa Niklas höll tal inne på balen. Honom kommer jag sakna sönder. Fick även ett meddelande på facebook av honom för några dagar sen. Han skrev att han inte haft förmånen att sätta betyg på mig detta år, men ändå sett mig som en elev och att han uppriktigt kommer sakna mig. När jag läste det, grät jag en skvätt.

Vid matborden.

Skål!
Massor av fina flickor!

Jag, Marie & Elaine.

En av tvillingarna, Emelie, höll tal och tackade för hur fint vi balkommittén fixat allting. Vi fick många komplimanger för det, hur kul som helst!


Några av världens bästa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar