25 maj 2011

lite av allting

Är lite ledsen över att jag imorgon kommer vara i skolan för sista gången, måste då riktigt ta in atmosfären. Idag lämnade jag min skåpnyckel till det skåp jag haft sen jag började gymnasiet. Vemod, det är väl ungefär vad jag känner just nu.


Nu hinner jag tyvärr inte skriva mycket mer, har gaaaalet mycket att göra ikväll. Men som plåster på såren kan ni få lite bilder från de senaste dagarna.

Hos Niklas i måndags!


Niklas himself

Presenterna till Niklas och Christina

Mitt kära lilla skåp...

Denna bild är från dagens skattjakt för alla studenter. Vi fick en lista med sjuka saker att göra, bl.a. springa i underkläder genom byn, äta maskar och bada i askallt vatten, som ni ser på bilden. Galen, men rolig eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar