24 maj 2011

snart, snart, snart

Jag har lyssnat på Ted Gärdestad ungefär hela kvällen och har lika länge varit sjukt nostalgisk och haft galen seperationsångest. Idag gjorde jag faktiskt min allra sista officiella gymnasielektion, sista grejen lämnades in och i övermorgon springer jag ut. Fattar ni? Gymnasiet är över för mig del. Helt över, och det kommer aldrig, aldrig tillbaka igen. Kanske vill jag inte det egentligen, men jag måste nog ändå säga att min tre gymnasieår fan var något av det bästa jag någonsin varit med om. Har aldrig haft så roligt i hela mitt liv. Jag har å andra sidan heller aldrig varit så stressad och mått så dåligt i hela mitt liv, men det behöver vi inte fokusera på nu. För just nu är det bara en enda fråga som snurrar i min hjärna: när gick tiden så himla fort?
 
 
men det blir bättre, om vi e' tillsammans
så mycket bättre, för oss allesammans
så mycket bättre, för o-o-o-o-oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar