29 maj 2011

lite mer bilder




Jag & duktiga, vackra Amanda, som fixade balen tillsammans så himla fint!









Fredagen, alltså baldagen, var stressig och jobbig, men trots det blev allting väldigt bra tillslut. Det var en dag och kväll som jag först aldrig trodde skulle komma, som sedan tog slut alldeles för fort, men som jag verkligen aldrig någonsin kommer glömma. Får man ta studenten igen?
Världens bästa lärar-Niklas sjöng två låtar för oss medans bandet, som vi hyrt, spelade. Han sjöng Summer of '69 och Wonderful tonight - jag har nog aldrig lipat så mycket innan. Nu kan jag inte lyssna på någon av låtarna utan att gråta ögonen ur mig. Studenten & balen var helt underbara, så varför ska det göra så ont att skiljas från alla? Jag vill gå om gymnasiet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar