1 maj 2011

dag 23

Dag 23 – den här månaden.
Vi kör en blandning av april och maj, då det faktiskt är maj idag men var april igår.

Den här månaden (maj) ska jag: Den här månaden kommer bli en sjukt stressig månad, men samtidigt en sjuuukt underbar månad! Det är sista månaden för mig i årskurs 3 på gymnasiet, vilket betyder att det ligger en massa slutprov och inlämningar inplanerade, men också att jag tar studenten där här månaden. Fattar ni? Studenten. Min hjärna kan inte riktigt ta in det. Det kommer bli galet, så himla galet!

Den här månaden (april) har jag: April månad kan ha varit den mest hektiska månaden på väldigt länge. Projektarbetet skulle färdas, lämnas in och redovisas, samtidigt som fem prov under fem veckor skulle göras, samtidigt som man skulle hinna leva lite också. Det var vansinnigt, och jag var riktigt slutkörd vid vissa tillfällen. Påsklovet ska vi inte ens snacka om, jag gjorde, om jag hade tur, inte ens hälften av allt som skulle ha gjorts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar