28 maj 2011

min utspark, min student

Jag har haft världens bästa två dagar! Ni som inte tagit studenten, vet inte hur underbart det är. Jag hade lätt kunnat göra om allt igen! Mellan gråt och skratt, har jag fått till en del fina (?) bilder. Ni kan få kolla på dem istället, för jag kan ärligt talat inte med ord beskriva hur mina dagar har varit. Och kanske, framför allt, vilka människor jag kommer sakna. Fy fan, vad alla är bra!

Champagnefrukosten

Påväg till skolan

Några fina flickor från klassen

Påväg till skolan från champagnefrukosten igen (hehe)

Min klädsel för dagen :) så nöjd!


Champagnefrukost


Min frukost, mums!


Fina människor

Underbara Sa3!

Världens bästa Niklas

Bild från kyrkan

Utsparken

Vårt flak


Min tårta!

Och plakatet, till sist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar