7 maj 2011

love story

Från Tjuvlyssnat, så himla fint!

Hej på er!
Jag ville bara förtälja en sak. Det pratas ju alltid om att träffa sin partner på internet. Krogen är ute och dejtingsajter är inne. Ni vet.

För några år sedan var jag alldeles särdeles förtjust i Tjuvlyssnat.se. I kommentarerna fanns en, för er säkert inte helt obekant, skara människor som alla var stammisar i kommentarsfältet. Och det var där jag träffade min pojkvän. För att göra en nästan tre år lång historia väldigt kort: vi diggade varandras kommentarer under en lång tid, hittade varandras bloggar och råflörtade i flera månader. Efter ett halvår körde han 70 mil hem till mig, vi hånglade upp varandra istället för att ta i hand och två månader senare flyttade vi ihop. Nu är det tre år, en katt, två lägenheter och en stad senare och i förmiddags när vi satt i soffan och tittade på film sade han att vi nog verkligen var meant to be.

Och tja. Kan det vara annat när man lyckas träffa den man vill leva resten av sitt liv med på Tjuvlyssnat.se? Jag tror inte det.

Förhoppningsvis kan denna historia muntra upp er (om det nu behövdes) lika mycket som den muntrar upp mig. Nu var det länge sedan jag var ute på er hemsida men vill ändå säga: Tack som fan för att ni finns!

Må gott,
hälsningar xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar