13 maj 2011

vad jag trodde skulle bli min undergång

När vecka 17 tog fart skrev jag på facebook att den veckan förmodligen skulle bli min död. Det blev det inte, jag överlevde. I måndags hade jag med all säkerhet sagt att vecka 17 inte var någonting alls i jämförelse med veckan som då väntade mig, alltså vecka 19. Jag trodde verkligen den veckan skulle bli min undergång!  Himmel, vilken vecka jag hade framför mig! Ett slutprov i Naturkunskap B, en stor slutuppsats i Engelska C, två nationella prov i Spanska 3, också de var till grund för mitt betyg. Men vet ni vad? Jag klarade den veckan också, utan större motgångar! Och jag kan inte med ord beskriva hur underbart det känns!! Två veckor kvar i skolan, och jag har runt fem prov kvar, varav ett av dessa prov kan jag plugga till. Så det tänker jag göra nu, plugga till mitt allra, allra sista gymnasieprov. Nämnde jag att det känns fantastiskt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar