28 april 2014

det är redan den 28e april

Vaknade 09.23 i morse av att hela stället luktade som kanelbullar och en Elizabeth som sa "Kajsa, Gloria and Nina; if you want warm cinnamonrolls, you better wake up now!" Och det gjorde vi. Sömndruckna traskade vi ner för trappan och möttes av nybakta, varma kanelbullar och kaffe. Kan man börja dagen på ett bättre sätt?

Idag kom jag (för en gångs skull) upp i bra tid, så idag har jag tusen ärenden att springa. Jag ska till posten, jag ska till skolan och lämna in ett arbete, jag ska (MÅSTE!) plugga franska och tvätta. Vid den här tiden om en månad är jag hemma hos mamma och på min systers student. Springer tiden iväg eller vad?

Längtar till denna helgen. Då är äntligen alla utlandsstudenter samlade i Poitiers igen och vi ska ha SÅ kul! Har saknat att ha dem alla på samma ställe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar