26 april 2014

saturday night

Testpackar väskorna, skriver brev, städar och pluggar. Allt på samma gång. Snart måste jag kila in på toan och göra mig i ordning, för ikväll är det PARTY! What to wear, what to wear, what to wear? Alltid samma problem. Jag och Nina har köpt massa vin och shot-material, så det blir nog en rolig kväll... Hehe. Vi ska förfesta lite tillsammans med Michael, Gloria, Carly och Rachael först, innan vi alla drar iväg till en av mina franska vänner. Träffade honom på en av våra skolresor i början av terminen, och han är supermysig. Typisk fransk. Om man nu kan vara det.

I vilket fall. Skolarbetet är klart (även fast jag nog hade behövt lägga minst ett par hundra timmar till på franskan) och jag har räknat ut att jag behöver skicka hem fyra fullpackade paket till, till Sverige, och sen ska resten nog få plats i mina väskor. Imorgon är det bara en månad kvar tills jag säger hejdå till alla. Vill inte ens tänka den tanken.

Nej, nu ska jag dra på mig något tajt och svart (som vanligt) och korka upp vinet. Hoppas ni också får en rolig kväll!

Love these people so much!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar