7 april 2014

när man inte vet vilket jobb man sökt

Vad spännande det är när man inte vet vad som ska hända. Som livet, till exempel. Eller som idag klockan 13.00, när den där telefonintervjun ska äga rum. Tydligen är det inte Estlands-företaget som ska intervjua mig, för de MAILADE mig i morse och frågade när jag kunde börja jobba. Så vad är det då för jobb jag har sökt??? Dagen kommer bli minst sagt intressant. Jag ger er en uppdatering senare.

Uppdatering 12.54: NER-VÖST. 

Uppdatering 13.34: Det var ett SPANSKT företag! Haha, tänka sig! Jag tycker intervjun faktiskt gick bra, för att vara den första telefonintervju jag gjort. Så nu får jag bara vänta. I slutet av veckan har jag mitt svar. Vilken pärs. Men tänk att få spendera sommaren i Spanien... Gudars.

Nu ska jag ut och promenera en sväng i det underbara vårvädret. 22 grader, wiho! Det är praktiskt taget svensk sommar här! 

Uppdatering 21.05: Dagen har varit så bra, så vi kan lika gärna fortsätta i samma god anda! Måndagsfest it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar